Terug uit Hyeres - Reisverslag uit Zevenaar, Nederland van Ben Koppelaar - WaarBenJij.nu Terug uit Hyeres - Reisverslag uit Zevenaar, Nederland van Ben Koppelaar - WaarBenJij.nu

Terug uit Hyeres

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben

08 April 2010 | Nederland, Zevenaar

Gister weer terug gekomen uit Hyeres. Het evenement ging niet helemaal zoals gehoopt. Na 1 dag trainen kreeg ik weer last van de voedselvergifting die ik eerder had. Iemand anders uit het team had het in het ziekenhuis laten testen, en het was de Campyllo-bacterie. Een leip apparaat, want nu had ik er bijna 2 weken last van. Zij was aan een antibioticakuur begonnen om het weg te krijgen. Ik had er vooral de eerste drie dagen van het evement last van. We hadden het hele evemenent dikke beuk en doordat ik de week ervoor alleen op bed had gelegen en bijna niks had gegeten was het behoorlijk pittig. Zelfs nog even getwijfeld niet het water op te gaan, maar uiteindelijk wel alle wedstrijden gevaren.

We hadden een recordaantal deelnemers, met 276 radials. Wel een hoop koekenbakkers, maar staat toch altijd wel leuk op de uitslagenlijst. We voeren in 4 vloten die elke dag wisselden. Ik ben elke wedstrijd top 5 gefinishd en uiteindelijk ook 5e overall geworden. Op zich niet gek gezien de omstandigheden, maar in goede doen had ik zeker 2e kunnen worden. De Pool die wereldkampioen is, is gewoon beter met veel wind. Dus dat was lastig geworden.

Komend weekend vaar ik United 4 in Medemblik. Ik voel me beter en heb gister en vandaag al weer wat fysiek kunnen trainen. Dinsdagochtend vroeg vlieg ik naar Torbole (Italië ). Daar is van 15-18 april ook een Europacup wedstrijd op het Gardameer.

Website: http://www.united4sailing.org/home.php

• 08 April 2010 - 20:52

Jennie:

Terug in het land waar het leven goed is! Voel je je meteen weer beter.

Succes weer

• 08 April 2010 - 20:54

Jan:

Ha Ben,Zoek uit of het een Noord of een Zuid Pool is.Zodat je magneten mee kan nemen.
    (sabotage)

• 09 April 2010 - 09:00

Ben:

hahaha, goede tip! Ik ga het proberen ;)

• 11 April 2010 - 19:17

Jeffrey:

Ja of regel gewoon wat mist bij de volgende wedstrijd.

• 12 April 2010 - 10:13

Thomas:

Schijnen Polen niet mee om te kunnen gaan

• 14 April 2010 - 06:14

Hartelijk!!

• 17 April 2010 - 07:36

Joke:

Slecht bereik in Oosterhout. Zie een 1 en een raf (?) op de eerste dag? Hoop dat je een raf kunt aftrekken, dan lig je helemaal op schema. Ciao.

• 18 April 2010 - 17:26

Joke:

Op die "raf" na, GIGA!

• 18 April 2010 - 18:52

Jennie:

Wat doet de RAF op het water? Verder helemaal ok. Goed filmpje ook.