Europacup Hyeres - Reisverslag uit Zevenaar, Nederland van Ben Koppelaar - WaarBenJij.nu Europacup Hyeres - Reisverslag uit Zevenaar, Nederland van Ben Koppelaar - WaarBenJij.nu

Europacup Hyeres

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben

30 Maart 2010 | Nederland, Zevenaar

Hoi,

Het is lang geleden dat ik wat heb geschreven. Ik heb de afgelopen winter heel hard getraind in Palma (Mallorca). Naast het normale trainingsprogramma heb ik samen met Nicholas Heiner extra dagen gevaren. Vorige week was ik voorlopig voor het laatst in Palma. Toen heb ik nog met Marit en de Finse wereldkampioene Sari Mutala kunnen trainen. Veel starts geoefend en korte wedstrijdjes gevaren. Mijn laatste wedstrijd in de Laser was in augustus 2009.

Daarna ben ik flink ziek geworden. Waarschijnlijk voedselvergiftiging, waardoor ik een week uitgeschakeld was. Ik ben nu nog een beetje verkouden, maar sinds afgelopen weekend gaat het beter.
Komende week vaar ik in Hyeres de Europacup. Net als vorig jaar ook nu weer veel deelnemers. Waarschijnlijk zelfs boven de 200 radials. De wereldkampioen uit Polen komt ook, net als Jon Emmet en een aantal andere goede zeilers. Heb er zin in. Vorig jaar was ik 2e, dit jaar wil ik in ieder geval een Europacup winnen. Ik vaar er drie dit jaar.

De wedstrijden zijn van 2-5 april. De website is http://www.coych.org/laser/
Misschien dat er tussendoor uitslagen opstaan.

Mzzl,
Ben

• 30 Maart 2010 - 13:11

Thomas:

Ik zou geen kip meer eten als ik jou was ;)
    Succes!!

• 31 Maart 2010 - 20:31

Joke :

Drie maal is scheepsrecht, maar met 1 Europacup winst ben ik ook niet ontevreden ;).

• 31 Maart 2010 - 21:04

Jennie:

Meteen de eerste dan maar,als opwarmertje
    Succes

• 02 April 2010 - 19:52

Rik:

Ehm ja uitslagen?????
    duurt lang!

• 05 April 2010 - 08:08

Joke:

Bezig aan de inhaalrace. Podium nog mogelijk!

• 05 April 2010 - 18:22

Jennie:

Beste nederlander
    goed begin in het nieuwe seizoen

• 05 April 2010 - 18:45

Joke:

In ieder geval net 1e Nederlander geworden. Chapeau.