Terug uit Palma - Reisverslag uit Zevenaar, Nederland van Ben Koppelaar - WaarBenJij.nu Terug uit Palma - Reisverslag uit Zevenaar, Nederland van Ben Koppelaar - WaarBenJij.nu

Terug uit Palma

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben

15 Januari 2010 | Nederland, Zevenaar

Hoi!

Ik ben woensdagavond terug gekomen uit Palma (Mallorca). Ik had 4,5 maand niet meer in de Laser gevaren en het was weel weer even wennen. Ik had opeens weer roerdruk en moest als een dolle hangen om de boot hard te laten gaan ;). Met veel wind mistte ik nog wat uithoudingsvermogen in de benen, maar met minder wind ging het gelijk weer lekker.

Van de 8 dagen hebben we 7 dagen kunnen varen. Soms veel wind, andere dagen minder. Maar het was gelukkig niet zo koud als in Nederland. We hadden 8-15 graden en het water was nog redelijk warm. Palma was heel leuk om te varen. In Hyeres was er bijna altijd weinig wind en vlak water, maar in Palma heb je veel meer wisselende omstandigheden. Hierdoor kunnen we ook met veel wind en golven trainen.

Volgende week ga ik weer terug naar Palma. Dan ga ik waarschijnlijk 1,5 week daar trainen. In februari en maart zitten we langer in Palma. Tot die tijd nog fysieke training en een aantal theoriedagen voor mijn trainerscursus.

Ben

• 19 Januari 2010 - 17:50