Terug uit Palma - Reisverslag uit Zevenaar, Nederland van Ben Koppelaar - WaarBenJij.nu Terug uit Palma - Reisverslag uit Zevenaar, Nederland van Ben Koppelaar - WaarBenJij.nu

Terug uit Palma

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben

15 Januari 2010 | Nederland, Zevenaar

Hoi!

Ik ben woensdagavond terug gekomen uit Palma (Mallorca). Ik had 4,5 maand niet meer in de Laser gevaren en het was weel weer even wennen. Ik had opeens weer roerdruk en moest als een dolle hangen om de boot hard te laten gaan ;). Met veel wind mistte ik nog wat uithoudingsvermogen in de benen, maar met minder wind ging het gelijk weer lekker.

Van de 8 dagen hebben we 7 dagen kunnen varen. Soms veel wind, andere dagen minder. Maar het was gelukkig niet zo koud als in Nederland. We hadden 8-15 graden en het water was nog redelijk warm. Palma was heel leuk om te varen. In Hyeres was er bijna altijd weinig wind en vlak water, maar in Palma heb je veel meer wisselende omstandigheden. Hierdoor kunnen we ook met veel wind en golven trainen.

Volgende week ga ik weer terug naar Palma. Dan ga ik waarschijnlijk 1,5 week daar trainen. In februari en maart zitten we langer in Palma. Tot die tijd nog fysieke training en een aantal theoriedagen voor mijn trainerscursus.

Ben

  • 19 Januari 2010 - 17:50

    Jennie:

    Goede reis maar weer!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zevenaar

470 sailing

470 sailing season 2009-2010

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2010

Op weg naar Schotland

02 Juni 2010

Voorbereiding WK

22 April 2010

Terug uit Italië

08 April 2010

Terug uit Hyeres

30 Maart 2010

Europacup Hyeres
Ben

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 41695

Voorgaande reizen:

06 November 2009 - 31 Augustus 2010

470 sailing

27 Juli 2009 - 17 Augustus 2009

Zeilseizoen 2009

Landen bezocht: