Overwinteren in Palma - Reisverslag uit Zevenaar, Nederland van Ben Koppelaar - WaarBenJij.nu Overwinteren in Palma - Reisverslag uit Zevenaar, Nederland van Ben Koppelaar - WaarBenJij.nu

Overwinteren in Palma

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben

20 Januari 2010 | Nederland, Zevenaar

Hey!

Mijn programma begint steeds duidelijker te worden. Officieel blijf ik komend half jaar 470 varen. Ik zal me ook moeten selecteren voor de MGB 470. Ik doe dus de United 4 Medemblik en de Delta Lloyd Regatta in Medemblik mee in de 470. Met wie ik ga varen is nog niet helemaal duidelijk. Daarnaast ga ik wat specifieke techniek trainingen in de 470 doen.

Maar het hoofddoel komend halfjaar wordt toch het WK Laser Radial in Largs (GBR). Doel is een top 3 notering, maar eigenlijk telt na de 2e plek van vorig jaar maar één plaats: Wereldkampioen worden!
Gelukkig krijg ik van het Watersportverbond de mogelijkheden mij optimaal voor te bereiden. De eerste week in Palma in de Radial zit er al weer op en morgen ga ik weer terug. In februari ben ik vier dagen thuis, de rest zit ik in Palma. Samen met Nicholas Heiner ga ik daar zelf extra trainen. Mijn racefiets gaat ook mee, dus we kunnen ook wat bergen gaan beklimmen als het niet waait.
In maart ga ik op vakantie naar Curacao en als ik terugkom gelijk weer terug naar Palma voor de laatste trainingsweek. Mooie manier van overwinteren! :)

Ben

  • 21 Januari 2010 - 19:51

    Jennie:

    BOFFER!!

  • 23 Januari 2010 - 09:31

    Joke:

    Een echte fietser fietst ook met tegenwind!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zevenaar

470 sailing

470 sailing season 2009-2010

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2010

Op weg naar Schotland

02 Juni 2010

Voorbereiding WK

22 April 2010

Terug uit Italië

08 April 2010

Terug uit Hyeres

30 Maart 2010

Europacup Hyeres
Ben

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 41689

Voorgaande reizen:

06 November 2009 - 31 Augustus 2010

470 sailing

27 Juli 2009 - 17 Augustus 2009

Zeilseizoen 2009

Landen bezocht: