Update - Reisverslag uit Zevenaar, Nederland van Ben Koppelaar - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Zevenaar, Nederland van Ben Koppelaar - WaarBenJij.nu

Update

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben

14 Februari 2010 | Nederland, Zevenaar

Hey,

Ik ben een paar dagen terug in Nederland. Afgelopen periode heb ik vooral zelf getraind in Palma. Nicholas Heiner en de jongens van de Kernploeg waren er ook met de Laser Standard, maar door het grote zeil gaan die iets harder. Wel hebben we gezamenlijk kunnen fietsen. Bergop kwamen ze niet in de buurt ;)!
De Ronde van Mallorca was afgelopen week en het eiland zat vol met prof wielrenners. In het vliegtuig naar huis zaten we met de Milram en Skil-Shimano ploeg. En Marianne Vos was donderdag ook nog in ons hotel om wat te drinken. Best cool, zoveel sporters op het eiland!

Het gevoel van vorig jaar begint ook weer terug te komen. Snelheidstraining gaat al lekker, alhoewel ik met veel wind nog wel wat gewicht tekort kom. Maar zeer waarschijnlijk krijgen we met het WK weinig wind. Boathandling is nog wat minder, maar daar ga ik mij komende periode op focussen. Woensdag vlieg ik weer terug en dan blijf ik t/m 28 februari. De laatste week komen ook de andere Radials, dus dat wordt weer een test hoe ik ervoor sta.

Mazzel!
Ben

  • 14 Februari 2010 - 10:31

    Jennie:

    Superleuk zo'n internatinaal gezelschap.
    Leuk voor later ook.
    Geniet ervan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zevenaar

470 sailing

470 sailing season 2009-2010

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2010

Op weg naar Schotland

02 Juni 2010

Voorbereiding WK

22 April 2010

Terug uit Italië

08 April 2010

Terug uit Hyeres

30 Maart 2010

Europacup Hyeres
Ben

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 41688

Voorgaande reizen:

06 November 2009 - 31 Augustus 2010

470 sailing

27 Juli 2009 - 17 Augustus 2009

Zeilseizoen 2009

Landen bezocht: